fredag 11 september 2009

well well if it isn't..


Larry. Sooooo, we meet again.
Haha.

Har trots gårdagens aningen större mängd intagning av alkohol en räknat har ja hittat mej till jobbet. Det tog en stund.

Igår så va de gulisintagning, halv 4 kom vi till skolan, vi ledar o st6ations människor satt å drack lite o väntade på gulisarna, i år var det överraskande många som dök upp. Skojj!
Vi ledare fick gå å välja gulisar, 5 styken. Ledde runt dom med förbundna ögon och sedan blev det makeover. Svartsopsäck, gul färg i ansiktet o ihopknutna var dom. Vi började vandra runt till stationerna. En va öl-tratten, en dukti brud i vårat lag halsade cidern på 6 sekunder. Finsk tequila, frågesporter, sång, sex ställningar, autografer och mycket mer. Klampade in till lille-råbert som ja inte sett påe vigheter o stal ett kokt ägg samt lånade hans wc. :)

Slutstationen var på ollis, där drack å dansade vi sedan, blev tidig hemfärd efter att ha gått runt på stan i 6 timmar å dansat i 2 o druckit så ja var före ollis nestan fullare än gulisarna. Men va kan man, ja varnade alla första gången om min oförmåga att känna när ja böörjar bli full.



Hitta bilder från min egen gulis intagning :)




Jag sitter å smuttar på en öl me min ögonbindel

frågesport vi bryggan


Danstävling på torget.

Ida ha ja vari å yra runt i smesby, sku ti taitex men då ja for iväg kom ja på att ja har ingen aning om hu man kommer dit, så ja körde runt å följde olika vägar o tillslut hittade jag de.

Ja har hemsk värk i min arm. Säkert växt värk. Snart ha ja en arm som går ti knäna. BEAUTIFUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar