torsdag 24 september 2009

På Emilias begäran

Igår före vi slapp ut vasa by night måste vi genomlida en engelska timme. Otroligt tråkigt, frustrerande, man blir gråtfärdig. Som tur kan ja bearbeta min ilska genom jätte "vackra" teckningar i mitt anteckningsblock, nu tvingar emilia mej att ladda up dom bilderna :D


Jag vill sparka sönder datorn me hennes tråkiga powerpoint

Ropa henne i örat, och till vänster i bilden river ja ner projektorn från taket


Springa runt i med en stol i högsta hugg å ropa AAAAAH!


Hoppa på bordet och skrika och riva ner gardiner.

Bli inte rädd jag gjorde inget av dessa, hur mycket ja än ville. Behöver studie poängen ;) Snart har jag kommunikation... suck. Sku inte alls orka med något sånt. Hatar sånhär ointressanta obligatoriska ämnen.
Nu ska vi digga till shewolf o fortsätta me vårat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar