måndag 14 september 2009

Värdelösa måndag 2

Ja e så trött o irriterad o denna morgon suuuger! (moget javisst).
Nu fick ja en snus av Emilia, kanske det blir bättre nu.
Igår kom kodi ti mej o kenneth, så började vi lägga golv sedan letade sej pelle, axo o Ida till mej, efter 6 timmar slit var mitt humor i botten, min kropp verkte å min näsa var full me damm. 22.01 slutade vi borra, dock tyckte min surpuppa ti granne det var nödvändigt att komma o vara en surpuppa kl. 22.04, trots att vi slutat doona med golvet. JA HATAR DOM SOM BOR UNDER MEJ, ja får int andas efter klockan 10 på kvällen ungefär. Usch va ja blir leid onda bittra menskor som dom.
Försovd mej till jobbet idag. missade helt att väckar klockan hade ringt. Klockan 1 ska ja ha kommunikation/modersmål me barbro... å sen ha mamma skaffat läkar tid åt mej då min stegring kom tibax, int idag har ja men på lördan hadd ja. så genast efter modda måst ja dit o sen ha ja en engelska essä att skriva, blääää..............
lite bettre kenns de nu me snus, glömd mitt hemma igååår. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar