tisdag 1 september 2009

Dukti!

Igår va ja jette duktig! Ja kämpade å på 9 timmar! Me viktiga saker, först 3 ½ timme på jobbet sen 2 h möte å sen 3½ h till på jobbet! Stolt är jag och kom fram till något väldigt bekrivande när ja suttit här väldigt läng

Mitt jobb är understimulerande. Jag behöver UTMANINGAR, min största utmaning här är när jag glömmer bort om w kommer före eller efter v. Sakt men säkert lägger sig ett dammlager på mej å min hjärna skrumpnar ihop då den inte blir använd. En vacker dag kommer jag gå mot ett tragiskt slut när jag skakar på huvudet och min russin-liknande hjärna trillar ut ur örat på mej och jag av ren uttråkning äter upp den....

Så kändest de igår ialla fall, ida e de int lika farligt. Idag ä jag bara död. Hostar som ett as nu som då, de gör sjukt då ja andas, min kropp värker å mina äggstockar gör revulotion. Härligt! Bara feber tilll så har jag vel svininfluensa. TJOHOO!

Få se om det blir ollis för min del idag. Måste kanske försöka dricka te å ta det lungt tills back to school partyt!

Igår efter jobbet for vi o handlade lite grann, sen traskade jag över till Alfie som varit sjuk o inte infunnit sig vid jobbet. Satt där å pratade strunt så kom annica å ida dit. Sen for vi till abc så köpte jag en tidining, in thouch (svensk).

Ja e så glad EMILIA E PÅVÄG HIT! ja få rsällskap på jobbet! Ja lovar ja höll på ti bli galen ett tag. Jag klarar mig inte hur länge utan människor som helllst. Ja börjar prata med mej själv eller sitta å fnissa för mej själv då ja kommer på dumma saker, de kan utåt värka lite konstit.

Å FÖSVINN SJUKLIGHET!

Ja sku måst ta på gummi-handskarna å skrubba lägenheten igen... de så jävla råddigt där, ja låvar de deprimerande.. Skulle städa igår men hade någolunda flyt på jobbet så ja satt här till klockan 7 istället, orkade fan i mej inte städa då mera! Så tänkte jag göra det ida, men om mina leder fortsätter värka på dehär viset är det nog bara att fly undan lägenheten å ligga å hosta i någon annans säng. Vem vet kanske ja mår betträ en superman själv om några timmar, kan ju allti hoppas.

Dehär är en såndär dag om man skulle äga en kuddfabrik skulle man stänga av tillverkningen, skicka hem arbetarna, EFTER att de byggt ett slott av kuddar å vackra tyger åt en o bara ligga där tills allt känns bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar