söndag 6 september 2009

Tjingeling

Haha tjingeling får mej att tnka på en av axos mindre lysande stunder. Men de va nu int alls det ja skulle tala om.  Ja på förbättringsvägen, hoppas jag i alla fall, ingen feber men är fortafarande slut i kroppen å hostar å snårar för ett helt dagis ungefär. Men min uttråkning tog över min sjuklighet och jag letade mig på Emilia o Niklas inflyttningsfest igår, satt där drack någon öl, spelade buzz, skrattade å kramadest me romeo. Hur trevligt som hellst. De hadd en jätte fin lägenhet. :)
Sedan efter inte mycket övertalning följde ja me till fontana, träffade folk, shottade lite, dansade å lyssnade på live band. Sammanfattningsvis hade ja en riktit bra kväll. Avslutade den ganska tidigt dock. Redan runt 1 tiden kände ja flunssan skrika inom mej, ropade SÄNG, å mina lungor var inte särskillt glada efter att ja känt mej övermodig efter dendär drinken å börjat röka lite igen.
Snart ska mamma hemta mej o så ska ja hem å äta. Sen vet ja inte vad ja ska ta mej till. 
På månda börjar skolan påriktit, nu kommer det bli full rulle. Huhhu. 9 - 4 på måndag. De längsen man hållit igång så, få se hur det går. NU måste ja klä på mej innan mamma ringer å står utanför och väntar så HEJDÅÅÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar