tisdag 29 september 2009

Ja blir galen

Såååå mycket att göra och såååå lite tid!!!!!!!!!!
Började morgonen trögstartad som vanligt. Kom iväg lite sent, fick springa till jobbet och roffa åt mej styrelse tröjjorna jag skulle ha med till mötet klockan 10. springer. alla stirrar, ser MOCKARUTOR! mums, tar en o stoppar den i munnen. Har hela i munnen, skriver meddelande och ventar på att hissen ska komma ner. Fick en lustig blick av en gubbe som kom in i hissen när jag med tvång trykkte in hela halvan av kakan som fanns kvar.
Kom mej till cafe august åt en kykling smörgås och drack coca cola, diskuterade styrelse grejjer i i nästan 2 timmar. Tillbaks till jobet. Loggar in. Ser till min besvikelse mitt patetiska timantal efter en fullspäckad skol vecka förra veckan, suckar. Nu måste ja jobba till minst 5 efter det ska ja hinna till 2 biblotek, duscha och ha projekttreff någon gång efter 20.00 och göra skolarbete fastän wasaloppet börjar klockan 18.30, fuck det går ju inte ihop! Så nu måste de prioriteras o planeras o stressas. Nu är det bara att sitta otåligt här och samla på sej timmar och sedan springa iväg och hoppas att ja lever i min snabba tidsdimension igen.
Igår fick ja träffa Emmi, det var länge sedan sist. Försökte även medans jag väntade på henne lägga lister, men det blev nog att lägga undan min karriär som list läggare på hyllan kan ja säga er! Tänker inte gå in i detalj om hur de blev för långa o förkorta o felvinklar o blää. For på en öl ti amarillo me Emmi, Emilia och Annica. När det var avklarat traskade jag till sale och handlade och nyaste In touch hade kommit! ^^ Tjohoo!  Gick hem så lagade vi mat, tortillas SUPERMUMS! I love it ^^ 
Sedan bläddrade jag snabbt igenom min tidning och så lade vi på nåntin oxford murders? Minns int, Elaijah wood va i alla fall med. Men John blund var envis och jag somnade jätte tidigt :D
Nu hhoppas ja Emilia dyker upp snart så ja får kompisaaar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar