tisdag 15 september 2009

Om ja hade en smutsig sko skulle ja ge den åt dej

Har just överlevt ännu en otroligt sövande engelska timme. Otroligt hur våran lärare lyckas prata om en massa orelevant hela tiden, dock inget som gör min vardag intressantare. Satt där försökte hålla tillbak en gäspning efter min otroligt tröga start imorse. Steg upp ur sängen då axo ringde att hon går ut till bilen. Drack lite kaffe, den hade tyvärr inte riktit den effekt jag önskat. Blev kanske liiiiite piggare. satt å snarvlade om dittan å dattan me mina bordsgrannar o försökte följa med lite nu som då.
Sedan blev det lunch dags! Mums. Blev dock inte mycket mat, men tillräckligt för att göra mej nöjd. Hängde snor och åt i matsalen, sedan var det sags att aktivera sej. Jag o Axo drog oss till jobbet, skojj? Det skulle jag inte påstå, men tid = pengar som man säger. Man måste ju ha råd att leva lite grann, inte bara betal hyra o nudlar så man klarar månaden i liv.
Kodi o Kenneth ska under min vistelse på jobbet & kvällsföreläsning (ännu en lång dag med skola - jobb - skola 09 - 21.00) lägga klart mitt golv. Är lite nervös att låta dem vara ensamma i min lägenhet, men får hoppas allt går bra å min lägenhet blir klar tills jag kommer hem. Då är det sedan bara listerna som fattas, å förhoppningsvis tillåter min hyresvärd mej att döda det fula skåpet i hörnet, som ser ut som ett lågstadie - slöjd projekt. O så kan ja ju hoppas mina grannar totalt ändrat personlighet o inte e bittra som de brukar vara. Nåja, back to work nu då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar