måndag 28 september 2009

Min strumpa luktar som din mor.

Givande rubrik? Sitter på jobbet, ska riktit just till skolan och luncha och sedan och tortera mej själv på engelska.. ösch.
Igår började jag lägga lister, men det var inte den bästa söndags sysselsättning jag kommit på så de avslutades ganska snabbt men några lister fick ja dit och kodi lärade mej hur man skall göra så ja kan fortsätta själv. :)
Så flyttade vi in min platt tv ti sovrummet igår! Åååh, ja kommer aldrig vilja flytta den därifrån! Bara ja hittar en lång antenn kabel så ja får se på digiboxen och inte bara film :p Så de va riktit söndags mys i sängen me film igår :)
Idag ska ja efter engelska på kaffe me Emmi o Emilia. Sen ska ja försöka orka med att lägga lister, läsa igenom ett papper till ett projekt vi skall göra och presentera på torsdag. Sedan bilr det nog bara att chilla om jag hinner med sånt också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar