onsdag 23 september 2009

WE WILL SURVIVE!

Jag och Emilia har suttit och forskat i jordens undergång 2012, nibiru o polskiften och sånt. Ett tag var vi helt förfasade, knäna skakade, magen vände sig och tårar var nära. Men idag har vi googlat på motsägelser att det inte ska gå så. Och vi blev ganska övertygade om att vi kommer att ÖVERLEVA tjohoo ! Happy days.
Idag är det wasa by night. Förståss har jag föreläsning till 4. Efter det måste jag dessutom hem och duscha om ja ska visa mej bland folk så det kommer ta skit länge. Ungefär tillräcklit länge för att ja ska bli bitter (tror ja lider av lite höstderpression me mina humörsvängingar) och vägra gå ut ur lägenhet. Får se.

Igår for jag efter föreläsning ut och körde och rensade mina tankar med onödigt hög volym i bilen. Sedan till Ida och därifråntrots mitt omotivation for vi till ollis. En superbra idé var det! Kom in aningen purken, men vem kan vara det då Micke satt på sitt största flin och såg ut som han skulle varit lyckligast i världen att se en. Mina mungipor drogs uppåt, beställde en öl, satte mej ner och ficck en hälsning från rasmus i DJ båset, så spelade han nu ska ja leva livet åt mej, för att ja letade mej ut fast jag inte egentligen tänkte det. :) Underbara vänner jag har, verkligen <3
Vi hade live underhållning av två äldre herrar som gav sitt allt på dans golvet, jag, Ida, Kim o jacob satt och skrattade hjärtligt vartefter deras moves blev slöare och roligare vartefter de hällde i sej mer alkohol :D
Drack två öl och letad mej hem halv 1 ungefär, nöjd efter min ollistisdag.
Ska lägga in lite bilder som jag tagit med min ny kamera! sen, har inte med kamera sladden nu.
Ha de gött! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar