onsdag 9 september 2009

Kalas nisse

Dedär e så jag före jag fått kaffe eller battery å e skit trött men orkat mej ur sängen. Än en dag låg ja å ville aldri stiga upp! Men life is life så ja rullade ur sengen, got dressed, tittade på mitt kråkbo till hår men orkade inte ta tag i borsten.. tack vare mitt långa morgon gnäll blev klockan ganska mycket innan ja kom iveg, så gick ja dessutom som en sengångare å tittade i alla butiksfönster å konstiga krumelurer som låg på trottoaren. Insåg att klockan va 10, började springa (springning + min hosta = dålit). Kom fram totalt anfådd å hostade jätte mycket, yrade runt o fick onda blickar för mina hostningar. Kom bara någon minut försent, satt mej ner kryssade å fyllde i en blankett, drog några smååå vita lögner å vips var ja nyttigast i hela världen! Med sunda matvanor, motion å sånt. Nämen int riktit.. Avrundade bara lite neråt på alkoholen (endå va de no fö mycket tydligen) å snuset. åså sa ja att ja motionerar, men ja går ju ganska mycke så de mer en tolkningsfråga hela saken. Hon ansåg att ja borde gå hem å lägga mej ner i sängen fö ja lät så sjuk ännu, då började ja plötsligt känna mej jette sjuk igen.
Men här sitter ja nu STILL GOING STRONG, tilsammans me min battery ^^ hadd en ruis smörgås åxå men de försvann på tre sekunder ner i magen. Sitter ensam för att alfie e vi frissan o Emilia har gulis intagning, haha hoppas de gör henne jette full :D hon e typ aldrig full, men hon e ganska kul då hon e. Kronman-Nord kompaniet brukar vi kalla oss då.
Nu känns de som ja sku va nervösast i hela världen, men de bara för att ja ha druckit battery. då börjar de kännas i magen som då man e nervös, de lite äcklit.
Nåja nu ska ja försöka aktivvera mej istället för att skriva allt onödigt som ploppar upp i mitt huvud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar