fredag 18 september 2009

Hur skulle du reagera om DU fick en kaffekopp i huvvet?


Igår va en lååång dag. Efter kvällsföreläsningen klockan 21.00 var jag helt slut, jätte trött. Men den var intressant iaf. Vi pratade om psykosomatiska symptom hos barn som mår dåligt och tittade på teckningar som barn på någon psykiatrisk avdelningen ritat. 
Sen kom ja hem hoppade i en dusch, men lyckan varade inte länge, hoppade in i bilen och skulle åka för att ge kodi start hjälp, tnkte dehär går snabbt sen får ja äntligen lägga mej ner! Men nej då ja öppnar motorhuven så låter de förjävligt i min motor, som en dammsugare eller något.  Kodi höjde ögonbrynen o dök ner fr att hitta felet, efter en stund lokaliserade vi en slang som gått sönder. FANTASTISKT, fick genast ett skräcksenario i huvvet där bilen skulle explodera vilken sekund som hellst. Men som tur gjorde den int de. Kodi erbjöd sin hjälp så v hoppade in i hans bil och körde till singsby, JAG körde. Jag HATAR att köra andras bilar, ja blir så jävla nervös. Kodi satt å klagade halva vägen på min usla skills me hans koppling,men sen fick ja flyt och det började gå bettre. Efter en stund var vi tillbaka till stan, med en för stor slang, förståss. Men kodi kapade bort den dåliga delen å satte tillfälligt dit den hela delen av den murkna slangen tills jag hittar mej till motonet.

Imorse tog det 3 timmar att komma upp ur sängen. Halv otroligt ja vet! När ja väl letat mig upp så letade jag mej till citymarket, halv svältandes. Där fungerade förståss inte visa electron efter att ja köat i tusen åt o det var jätte lång kö till bankautomaten jag såg min drick yoghurt och min trekants smörgås försvinna, så nära men endå så långt ifrån. Tänkte för en sekund släppa en tår, men de blev till ilska istället, bitter vandrade jag till jobbet utan mat vräkte  im mej tre negerkyssar å mådde BAJJS. Men Axo blev min räddning när hon kom till jobbet med en smörgås åt mej. Satt och jobbade och tiden gick långsamt. Äntligen kom mamma efter mej! Åkte till mej och hon tog hem några mattor och damsugade med mej lite. 
Sedan var ja on my own. Somnade, hade inte ork till något, inte utan musik. Prövade sjunga lite men mina öron började nästan blöda och ja tror inte mina grannar skulle uppskattat om ja fortsatt.  men så hittade jag min Ipod, som fungerade ! Men inga hörlurar. Desperat grävde jag genom alla lådor jag kunde hitta åså hittade jag..
EN FULL SNUS BURK! de va ängla sång å ljussken ja lovar! Har haft nikotin brist hela dagen. Skuttade runt en stund och kände enorm glädje. Och de mina vänner var inte allt för 15 min senare efter att grävt igenom alla lådor IGEN så hittade jag hörlurar. Otroligt nöjd med nikotin och musik började jag dansa runt i lägenheten och plocka undan lite grann. Tog en dusch och vandrade sedan iväg. 
Ikväll blir det väl inge stordåd. Men man vet aldrig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar