torsdag 29 oktober 2009

Wuhu!

Giss vem som fick 4 i kommunikations tenten!!!! JAG! :D:D:D:D:D trodd aldri jag skulle klara det så passerar jag med näst bästa vitsordet AWESOME! :)
Igår Jobbadejag hela dagen, sen skrev ja halva min academic paper om Rawandan genocide. Sedan kom Ida på besök, och Emilia och söta romeo tittade förbi :) Jag och Ida satte på filmen "GOOD"

Den var helt bra, men som de senaste filmer jag och Ida lyckats välja hade den inte ett trevligt slut. Vi drar till oss bittra slut, vad säger det oss? Hmm.. Nu ska vi inte överanalysera ;D
Sedan såg vi på tokiga japaner och skrattade tills magen krampade :) Sedan såg ja ninja pogramm och knapprade på datorn. Sedan blev det läggdags ^^
Även om ja kom mej i säng inte alltför sent så vvar jag jätte trött imorse. Satt på statistik, klarade exel (de lättaste) helt bra och kände mej stolt över mej själv :) Ännu bettre blev det när jag såg mitt modda resulttat. Nu ska ja o jobba.
Bajj ^^

2 kommentarer: