måndag 5 oktober 2009

OTROLIGT!

Dehär e typ 4:e gången i RAD som ja ha klotta nå på min ljusa jeans-tights samma dag som ja tvättat dom (eller samma dag de ha torkat egentligen). Fuck.
Ja har int skrivit på en stund, blev så bitter då int mitt fotopogram vila komma upp som alternativ när man ska lägga upp bilder här på bloggen. De kom nå nytt me min kanon kamera å ja ha från förr ett så nu går de int ti ladd upp bilder då ja har fotograferat så flitigt de senaste dagarna.
Anyway, mycke i skolan nu, lektioner och arbeten. Ha varit och hälsat på Emilia och romeo tittat idol en dag för ett tag sedan, på lördag var det wannabe kalsari kännit hos thomas med thomas, harry pch axo. Åtminstone jag och axo blev okristligt berusade. Vi spelade ett jätte roligt spel, sant eller falskt. Det var jätte roliga påståenden där och då de var sanna så satt vi o skrattade hysteriskt ibland.
Nu just sitter ja på jobbe. Kom hit 4 först eftersom jag var för lat för att komma hit före engelska så de fick bli efter då istället. ska snart sticka härifrån, endast två timmar ska ja skrapa ihop ikväll. Om jag inte räknat helt fel ska jag höra på gnarls barkley - st elsewhere 4 gånger till. Senast jag kollade på klockan var den typ 23 vilket betyder att jag måste vara 36 min (kom 15.59) och denna låt är 2.30 min lång så ja sku lyssna på den typ 15 gånger så får ja fara :) Ja e på 11:e nu. Hoppas ja ha räknat rätt. Blir spännande att se vad klockan är sen då.
jaa- a int hadd ja väl så mycket mer givande att berätta denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar