tisdag 20 oktober 2009

Emilia har brallor på huvvet

Såg henne då hon trodde att ja inte såg..
Haha näää
Dåli humor på jobbet ida.
Nu sitter vi o dricker kaffe. Snart ska ja på möööte, efter det ska ja hemta min cykel från elli å sen ska ja fösöka orka ta mej till gymmet med ida på dansmix, före det kanske ja måst hämt svenska skrivregler som thomas så generöst skall låna mej till morgon dagens tent, bäst! skulle inte haft en chans annars. Idag fyller annica, vet inte hur vi ska fira henne, men de tidig morgon imorgon så jag tror ja skippar ollis.
Igår var föresten Mia i stan, tusen år sen jag sett henne, vi tjejjer (jag, Linda, Axo, Annica  Mia) va ut å åt till Amarillo. Jätte god hamburgare + glass me choklad sås blev det för min del. Efter det var jag sprickfärdig :)
De va de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar