torsdag 8 oktober 2009

Jag är ett vrak

Haft tuuusen grejjer att göra på sistone, och varit extra känslosam denna vecka. Och jag kan säga att stress
+ "lingonveckan" + elak orättvis lärare = katastrof. Idag har ja gråtit och hyperventilerat, trodd ja sku dö o fick andas i en brödpåse, hur mysigt låter inte det? Jag är så otroligt förbannad!
Personen i fråga måste skippat alla pedagogik kurser eller tagit dem nångång under hitlers tid.
Ja föstår int va ont ja ha jort henne för att hon ska va på detdär viset.
Kort sagt ha ja haft en super uruslig och lång dag. Kom just hem från sista föreläsningen, hungrig, lessen och huvudvärk till tusen. Och nu är det bara att sätta igång och skriva om en massa, kommer ta halva natten... Börjar kvart över 9 imorgon, hr ungdomskultur till 4, samma ämne i 7 timmar! De kan ju inte gå speciellt bra. Sedan efter det fattas det 4 timmar från arbetet efter som jag haft fullt upp i skolan, så de blir att jobba efter det och sedan upp på lördagsmorgonen till 9 igen och sitta i skolan till 3.
Nu just hatar jag nog skolan. Men int Kaj, han e snäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar