fredag 16 oktober 2009

Good morning!

De e faktist en good morning idag :) (Fastän det inte gick så bra igår, plockade upp några kläder o låg sedan apatisk i sengen å stirrade in i väggen.) Men nu e det slut på det! Hoppas jag i alla fall. Orkade mej upp idag! Något över 8 vaknade jag. Kastade i mej någo vitaminer, omg3, EPA allt i ett som vi köpte igår, samt enzymer o mjölksyrebakterier :p Så åt jag frukost, activia youghurt me någo flingor (majs, quinoa å nå tredje grejj) Glutenfritt va de :) Bra eftersom ja egentligen e allergisk mot alla sädeslag. För en gångs skull valde jag ut kläder och inte drog på slöppö byxor, fixade frilla lite och så. :) Det var ur usligt väder, men ganska mysigt höst väder. En kopp te, tänd några ljus och läs en bok är det perfekta vädret för. Kanske ja ska göra det idag?
Idag blir det att jobba, luncha me ida kanske? och idag borde jag ta och städa. Imorgon har jag bestämt mej för att fa på gym, yoga + bodybalance.
That's it for now :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar