torsdag 11 juni 2009

Provinssi

imoron ^^   Fick motivationen tillbaka efter nån öl så for jag å micke till fonatana för att di sa att di sku koma dit så fo di ti pullo. Så känd vi oss ditchade hävde i oss ca. 5 drinkar på en timme (nmestadels marianne) fö de va 2 euros kväll på fontana igår. Sedan begav vi oss till ett fullproppat hullo pullo där vi dansade galet och vilt, hoppade å skuttade flera låtar i sträck tills vi var genomsvettiga. Avslutade krog kvällen med tryckare och knip krig. Annica, Ida, Micke, Hannes, jag å några andra sökte oss till en pizeria, där vi av någon orsak tyckte det skulle vara roande att ropa egg-fejjs och jag fick en konsti fetisch att spruta överdrivet mycke salladssås på allas mat :) Sedan drog vi vidare till annica o drack en rödvinsflaska, när annica ville gå å sova drog vi oss till grann huset, till Ida där vi fortsatte dricka, yra och spela musik. Har helt tappat tidsbegreppet men runt en 7-tiden? letade vi oss tills sängs. Jag , micka å Ida låg och drglade på varandra i Idas säng :D 
Sedan efter endast någon timme sömn vaknade vi av att Idas granne började borra och förde ett otroligt oväsen. Trodde skallen skulle explodera. Men efter en stund somnade vi om igen och vaknade 2. Satt och slöade en stund, därefte gick vi in till stan, jag köpte en peperoni pizza och åt upp hela på under 10 min ! Glupin. Satt ja där stank alkohol, förmodligen även svett och vitlök. Sedan hämtade vi bilen  och cami o annica, for iväg till GW gallerian och inhandlade söta gummistövlar och tält. Sedan till prisma och köpte mat och alkohol, det blev en dyr historia. Sedan kom vi hit till mej å sedan det har vi hängt på soffan, eller nu är det bara Axo kvar.
Ska fösöka leta mej till sängs så tidigt som möjligt så det blir morgondagen någon gång! 
provinssi 07, fint väder hadd vi då iaf :) lite sliten på lörda/söndas moron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar