onsdag 3 juni 2009

Onsdag

Igår hängde jag me kenneth mestadels av dagen. Vi åkte till faros och avnjöt en lonkero och en öl. Sedan åkte vi till brendö och hälsade på vänner (notera att jag stavar och använder Ä idag!). Sedan körde vi till Axo och satt där och fjållde oss. Sedan blev det ett varv till oliver's inn. De var inte så mycket folk men de va helt trevlit att sitta där. Men lite leidon har jag av mej själv då jag va ut igår. Ska fösök helt allvarlit att va hålla mej nykter nu tills provinssi. I alla fall inte dricka mer än 4.
Nu sitter jag på jobbet. Axo är en konsti person nu har hon "makupala feelis" då hon inte var i duschen imorse. Så nu har hon helt hepuli och vill nästan far hem från jobbet. Jag föstår mej inte på henne ibland, hon har så många konstiga funderingar och principer om saker hon inte kan göra.
Idag försovd jag mig lite, men inte så farligt. Skönt att vakna upp till ett gullit sms :) Anyway, jag och Axo skall ut och springa idag. Försöka oss på samma runda som på nicerun. Börja springa den tils vi kan dra den på kortare tid än en halv timme. Sedan har jag ingen aning om vad jag skall göra. Sku måsta skriv någo till de nya gulisarna. Usch, ja har så leidon på alla dumma skoluppgifter och sånt som aldrig tar slut!
Nu har jag väl inget mer ovettigt och ointressant att berätta så jag skall väl fortsätta arbeta nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar