onsdag 24 juni 2009

Med lite motivation kan jag åstadkomma under!

Goood morgon! I Can't believe it ! Ja kom just efter 8 ti jobbet !!! 8 ! De ha int hent på gud vet hu leng :O De va för att vi va på ollis igår, vår lille rasmus började på sin nyfunna karriär som DJ vi ollis så vi va där å visade vårat stöd, dukti va han nog ! :) Anyway, så lämnade jag bilen där nära för att då måsta ja gå dit imorse å flytta den före 8 om ja inte vill ha böter ! Så kasching, så då va de bara att imorse över väga om de faktist var värt 35 € (en parkeringsbot kostnad) att ligga å snooza fram å tibax och dessutom sedan banna sej på dagen då man aldrig får gå ut i solen ! :)
Så nu sitter ja här, å redan vid ynka 2 tiden ha ja arbetat 6 timmar :p Dessutom kom jag ihåg att ta med lunch, chiken nuggets som ja åt igår och glömde fram så ja hoppas dom är ät-dugliga än idag. Och tog med lite godis till de mörka stunder som kommer under dagens lopp, ex. just efter man nöjt stoppat i sej sin lunch åså e de typ tuuusen år till andra kaffe pausen som e klockan 2 å då äter man en 11, halv 12. Där emellan kan det bli lite tungt ibland, speciellt idag då jag starkt betvivlar att Alexandra aka. latasåddin Axo kommer att infinna sej på plats.
P-pillerna har spökat lite med illamående, och några mindre humörsvängningar men nothing major som då ja satt och nästan grät på jobbet. En otrolig värk har ja haft varenda jäävla dag åxå. Fy fan. Så får nu se, de sa att de tar 3 månader ungefär innan man slutar märka av dem.
Har jag något att tillägga? Känns som jag uppdaterat så dåligt på sistone.

Än ha ja inte skrivit mina uppsatser, men ja hoppas ja har en liten motivationsvåg på gång här, har till och med kommit på rubrik för inte änge sen till den ena "hjärnskador och deras psykologiska effekter" och den andra sku typ handla om freud. Suck. Åså ha ja Gulismissvisningen att fixa ihop :S Usch, sku bord ta itu me allt denna vecka så behöver ja inte tänka på det nå sen i sommar om ja tar en vecka ledigt, beror på vad mitt semesterersättning har att erbjuda.

Nej nu ska ja börja jobba lite och längta efter min första kaffe kopp som komme runt 9! Kanske skriver mer sen ! :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar