tisdag 9 juni 2009

Motivation zero

Jag tror att jag och Emilia har blivit bitna av omotivations-flugan eller något. Båda blev totalt omotiverade igår. Och är det fortsättningsvis idag. Att komma till jobbet, känns så omotiverande, tungt och hopplöst. Men ändo känner jag mej inte lessen eller sur eller glad för den delen. Ja e bara e, lite omotiverad och uttråkad. Suck.

Emilia gick just på lunch, så ja sitter själv här nu för jag tog med lunch iag. O Axo har inte dykt upp ännu. Inatt kom ja hem runt halv 2 fick inte sovt för fem cent, sen då ja just höll på att somna in börjar mina grannar härja. De dunkade i trappuppgången å dörrar låstes upp och dunkades fast upprepade gånger. Så det tog nog mot en 3 tiden innan john blund kunde besöka mej. Så ringde klockan halv 8, men ja kunde inte förmå mej att stiga upp så ja låg kvar till 9. Hoppade i en dusch, donade med lite grejjer och gick sedan till jobbet.

De har lovat dåligt väder till provinssi, det är verkligen nedstämmande. Har längtat efter denna festival ett tag nu, men inte är den densamma (på långa vägar) om det hade tänkt regna största delen av tiden.

Nåja det kanske hinner ändras ännu. Idag är det ganska fint, men det skulle kunna vara någon grad varmare. Dumma finska sommar! BAH. Neeh om jag skulle ta och värma min lunch nu o försöka ringa hit axo.

FARVÄÄÄL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar