torsdag 7 maj 2009

På Emilias begäran

Å fö att ja ha så tråkit...
Fem saker jag gjorde igår:
Shoppade, gick på marknad, besökte madame toussand, besökte harrods, åt
Fem saker jag ser framemot:
varmt väder, att slippa allt bajjs skol tenter, provinssi, jeppisdagan & den dag ja ha råd att fa ti skottland å kik
Fem saker på min önskelista:
Fa ti skottland, 1 miljon om int mer (euro), se andra stellen i världen, hitta nånting rolit att studera, se finland vinna hockey VM
Fem saker i badrumsskåpet:
Tandborste, tandkräm, parfym, sminkbortagnings medel o mascara.
Fem saker i min handväska:
Plånbok, nycklar, iPod, tändare, en strumpa.
Fem låtar jag ofta lyssnar på:
love is a drug, kids, time to pretend, electric feel o the adventure final.
Fem saker att göra i sommar:
jobba, festivaler, sola, dåka o äta glass.
Fem maträtter jag ofta tillreder:
laxfärs biffar, kalleskaviar smörgås, gurk&tonfisk sallad, laxsoppa i micron och nuggets.
Fem ord som beskriver mig:
Lite små galen, social, knasi, fantasifull å ja vet int komme rint på nå nu :D
Fem småbloggar jag följer: 
vet int va di heter men Ida, Emilia, emppan , rasa å så kommer ja int på rak arm på nån annan :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar