onsdag 20 maj 2009

Hubbele hubbele

Igår blev det mera beachevolley! Superskojj, men så kom de å to bort neten :S fö att vasastad ska rengör sanden o eftersom de är så otrolit slö så kommer det ta två - tre veckor.. Så vi måste hitta ett annat ställe då. Nåja när jag kom hem drog ja ut ALLA kläder ut skrubben och slängde/för på loppis med hjälp av annica nästan hälften av alla kläder. Skärde nog lite i hjärtat. Jag har så svårt att göra mej av med saker. Sedan drog vi ti ollis, ja drack vatten! Och spelade lite trivial pursuit eller va de heter. Ja vann ^^ Goo meee ! Sen for jag hem och jag och axo såg på en film och vräkte i oss pop corn :)
Nu just sitter jag med en kurrande mage i skolan. Jag skulle skriva en uppsats men förståss ha ja gått å raderat vann de sto va ja sku skriv om å blahi blaha. Å int va min lärare kaj på plats tidigare idag heller. måste fösöka på nytt då han inte svarar på min mail. Satan.
Breve mej sitter axo å svär å ser gråtfärdi ut :D Hon e så roli ibland, on blir så fitti å panik o allt e världens undergång i nån minut :D haha nå ja e int så myki bettre själv :) On e ganska tyst nu, hoppas hon hittar någå snart fö min mage ropar efter MAT !
Imorogon e alla (nästan) lediga, skööönt ! Ida ska vi å spela kubb på hoviska om de fint väder, så ska väl alla dricka öl, men ja vet int ja ha plötslit tappat motivationen att supa. Men få se om den kommer ikväll. Sku va najjs å kom i sommarform istelle fö bara smakan form. De ha vari så härlit me de aktivitete vi ha hållt på de senastdagarna med, man har roligt och får motion! de sånt ja gillar, ja hatar att springa på ett rullband på gymmet, eller något liknande. Nu tittar axo på mej, undrar va on vill. Kanske on bara kolla va jaa gjord. Svar: ja ja ha lite ti jöra då ja skriver en massa onödit.
Åååå-åå ja undrar va de fö mat, ja ork int koll fastä di allti skickar via mail på måndagar va de fö mat under hela veckan.
Ida va de nån brud som tala ett annat språk som to foto av mej. Di va typ på na studiebesök här eller någå.
Imorse hadd ja inget wc papper, då va ja lite lessen fö ja hadd tusen kilo snor i nääääsan ! Ja hatar pollen, SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket! Ögonen slemmas, tusen kilo snåra, nysningar å man e trött i hjärnan :(
Vi fösöker planera in en Estalnd (tallin) resa med styrelsen ! ^^ Kan bli roligt :)
Ja dör snart av allt snor.. fy fan.
Ja fråga just axo hu e gar on tyckt de gick dålit, allt de hon vill ha finns itt tillgänglit. fock assssssss..... ja snårar snat neeeeer mej . Måst no spring ti wc nu å snuut mej !
Häjjtå take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar