torsdag 21 maj 2009

onsdagen & torsdag


I did it again.
Igår när jag kom hem från skolan så låg jag å axo å emme å solade. Sedan började vi dricka öl jag å emme. När vi satt på balkongen så vi en gumma som grävde i roskisana så vi ropade å undrade om hon ville ha tomflaskor så hissade jag ner tomflaskpåsar från balkongen me ett badrockssnöre :) Då kände ja mej ganska snäll. Hon gick å slängde slängkyssar åt mej från marken :D Sen gick jag å emme å rabbe till hoviska satt å solade lite å fick blommor av en snäll alkkis :) Sen började komma mer och mer av våra vänner. Samma alkkis kom å drog bort sina kompisar som kom och härjade åt oss och sa åt dem att låta oss vara i fred. Han va så åotrolit snäll! Vi satt å drack öl, solade, spelade kubb o lyssnade på musik å de va härligt. Så va de en flaskplockare som satt en bit bort å såg ensam ut och väntade på att vi skulle dricka upp så han sku få hemta mera pantflaskor. Så bjöd di me honom att spela kubb o han såg så glad ut :) Så sto alla å klappa, roppa å stojja å skratta å han va riktit med :) full blev ja , allt för full. Skämde ut mej för madde igen som ja fösöker prata med å lära känna efter som hon är så mycket med rabbe å rabbe e min bästaste bra råbert.. God damn. Sedan när våra öl började ta slut drog vi till strampen o drack en och drog lite allsång. Sedan gick största delen av oss till hullo pullo där vi avnjöt en par för många 2 € drinkar och släppte loss på dansgolvet. Sedan yra vi å på på gatorna efter att krogen stängt sedan var det dags att gå hem och sova. 
Vaknade i otroligt bra skick imorse! glad e ja fö de. lite trög å trött bara. for hem till gamla vasa och åt lite å sen hem tillbax, sedan det har jag hängt på soffan här hemma. Film ikväll hos micke ? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar