tisdag 5 maj 2009

Goooood morning

Kom just ur duschen , sitter nu här i badrock å väntar på att mitt hår ska torka lite grann. Sen tänkt vi bege oss mot frukost bordet ! Åå ja kommer ti bli så tjock här :D Di har så mycket god mat. Eftersom klockan bara är lite över 8 här så hinner man ta det ganska lungt.  Idag blir det mera shopping och antagligen någo typisk turist attraktion. 
Syster sitter i sängen och klagar på att jag har talat jätte mycket i sömnen inatt. Det gjorde jag också då vi va i södern för någon månad sedan. Undrar om jag gör det hemma också, om bara min kompisar sover för djupt eller om de bara e något ja sysslar me då ja e utomlands. Hmmm..
Jag fick int se matchen igår :( :( Men blev uppdaterad med jämna mellan rum, vi vann 4-3 ! ^^ 
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar