fredag 24 april 2009

Vååår ^

De ha varit och är fortfarande ett sånt underbart väder ! 
Man blir så lycklig !
Idag tog ja ledigt från jobbet, tog en liten sovmorgon och sedan blev det full fart med VÅRSTÄDNING ! Så nu e hela lägenheten städad :) skööönt. 
Sedan for jag till Axo å satt där å drack en kopp kaffe med henne och karv.
Sedan bar det av mot plantagen, köpt nå smultron & blomfrön som ja ska plantera i krukor på min balkong :) Najjs, aldri plnaterat själv i hela mitt liv, ska bli spännande :) 
Sedan in tillbaks till stan. Köpte hårfärg, blir så lessen på min utväxt och vill ha bort den BUMS ! Men jag är super nervös, fö senast ja färgade håret (dan innan studenten) så började det skifta i grönt. Ja grät å grät å grät (å då e ja en som inte gråter så ofta). 
Så nu e ja jette nervös sitter å har en massa skräcksenarion som snurrar runt i huvvet. 
Emilia från andra sidan av "dårhusgatan" ska snart komma å smätta färgen i mitt hår. Få se hur de gåår.. 
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar