torsdag 16 april 2009

Hopplöst.


Ja kunde inte tro mina ögon då jag tittade ut genom fönstret tidigare idag. Till min stora förskräckelse såg ja SNÖ! 
De kan ju fö fan int snö nå mer, vi hadd +13,5 här fö nån da sedan. Totalt screwd opp, antagligen tack vare oss menskor å klimatförändringarna.
Att man aldri ska kun håx på ti gör nå bra förän he så skit så att man måst göra nå. Bruk va lite så me allt tycker ja.. 

Ja ha nu spendera sekert 2 timmar å hitta svar på 7 av 53 frågor. Går ju aldri att lära sej alla ikväll, de känns lite hopplöst just nu. Ögat bara irriterar å har sej .. 

Men vi ska int bara klaga tog en liten paus å sprang övergatan till piccolo och inhandladeLAKRITSGLASS!  mmmm, ja älskar glass, ibland.. oftast ^^ underbart. 
Så någon dag här när jag blir snål får jag avnjuta min goda glass :) Åt en magnum ida, di hadd unt så bra utbud där så ja fick int min mäktiga dubble caramel (tror ja den hett) , men den andra va åxå good q:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar