söndag 26 april 2009

Oj gud

Nu sitter ja här å känner ett litet självhat. Sitter å plågar mej igenom hem tenten den e fruktansvärt jobbig ! Usch å fy.
Serverase igår gick helt bra de va kören som hadd fest så de va som att se på en tråkig musikal, allting skulle sjungas, di sjöng no jätte fint men de va int så intressant att se på, sedan nångon 00.00-01.00 fick även vi dricka lite, och 4 när vi stängt baren drack vi ennu mer. Ja blev så otrolit full efter all suomiviina, vitt vin , rött vin, salmix och öl vi hinkade i oss.  Di hadd ett jette bra band som spela nå irländsk musik, den va helt underbar dendär musiken ! Sedan när klockan letade sej mot 6-7 på morgonen vinglade vi innåt stan, och av någon anledning så for vi ti simpukka å sedan kende ja mej väldit trött. Gick och knackade på rabbes dörr fö ja orkade int gå enda hem, men han öppna int så me tunga ostadiga steg vandrade jag hem i min ensamhet. Väl hemma slocknade jag och sov som en stock. Öppnade ögonen efter vad jag trodde var typ 3 timmar men såg att det var mer 7 klockan va nestan halv 5 på kvällen ! Fuck, tänkt ja då. 
Så nu nr jag har sovit bort halva dan, är jag fortfarande trött och mår lite illa, så måste jag skriva tenten hela natten WUHUUUU WUNDERFULL.
Nåja åter till tenten nu då så de går snabbare ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar