måndag 20 april 2009

Bah

Nu blev ja nog sur. 
Skrev ett långt inlägg om dittan och dattan åså föståss så ska mitt skit internet gå o bråka så int de sparas........................... bajs.
kort o gott; fullt upp hela veckan, sedan föhoppningsvis lungt.
Ida jobbat och vari me erika å kika på the hills
Ida påveg hit med en film. 
imoron ska ja fösöka börjja ett nytt nyttigare liv. 
ishockey vm börjar på fredag ! ^^
Lördag ska ja servera på en bankett för att tjäna ihop pengar till min ämnesförening, e nervös eftersom ja aldrig serverat förut.

1 kommentar:

  1. Va knasigt, på min instrumentpanel ser jag nog de inlägg som (tydligen) försvann, men när jag klickar mig fram till din blogg är dehär de senaste inlägget. Yuhu, imorgon är första dagen på resten av ditt hälsosamma liv ;D Och yuhu igen, på fredag smäller de ^^ PUSU prinsesso!

    SvaraRadera