onsdag 12 augusti 2009

Oväder

Grrrrrr... Myyysit ;D (Emilias ljudeffekter). Sitter på jobbet o tittar ut på ösregnet, hoppas de såhär heeela dan å åskar, de sku va så myyysit!

Igår va de fest i slotte, vi spela party alias å mitt lag (jag o Jolli) vann stort ! ^^ Sedan blev det ollis en sväng, å eftersom jag lovat att vara nykter, så blev det en tidig färd hemmåt, eller hem å hem ti kenneth. Vi sku si på skräckfilm då de åska å blixta, men ja somna efter typ 2 sekunder av filmen. Blev lite små full igår.

Nu sitter vi på jobbe å knasiga i magen, iaf jag å axo. Vi fick tårta ida! ^^ De va gott, men ledde till otrevligt uppror i magen. And don't get me started om min kvinnliga värk..

Jag å Alfie fösöker göra Emilia galen, hon har en protest mot facebook. Så Alfie nämner facebook hela tiden, man ser riktit hur ögonen snurrar i huvvet på emilia då.. Ja tror on e besatt :O Sådär EXAKT ser hon ut!

Axo va arg igår. Berättar hon här nu. Kanske hon åxå ser ut sådär. Kan no tänk mej att uder de bruna halv lockiga håret gömmer sej horn, å ur hennes blåa dock ögon kan de komma ELD ! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Axo sku måst på wc igen, men on våg int fö hon va just. IHIH.

Nu ha ja no lite ti skriv om... Hmmmm........ axo kanske måst spy. de gjord ja igår. Nu pratar vi om bajs. BAJS BAJS BAJS BAJS ! WUHWU om 10 minuter ha ja vari här 3 timmar som va mitt mål för idag. Kanske ja kan stanna lite längre då . Ja sku egentligen måst sted, men de blir ju aldrig av. Fuck ass shit damn.

Kachingeling. Nu ska ja slut berett en massa onööödit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar