tisdag 11 augusti 2009

Happy face

Av okänd anledning har jag varit otroligt positiv i två dagar nu !
känns riktigt bra.
I heljen har jag inte gjort mycket. Hengt me pelle kenneth å robban typ, ha int haft nå andra vänner. Söp bort min skor (som jag turligt nog hittade dagen efter på en stenmur, men de hade ett hål:( ) och hade sönder min (mammas) telefon. Men nu e alla hem igen å ida jobbar int så många så ja ha andra vänner ! ^^ Igår så drack vi vin hos mej o firade att Axo & co hadd äverlevd hem från umeå resan. Blev lite små lulliga och talade strunt. Sedan for ja ti kenneth, så titta vi på without a trace å sen somnade jag.
Ida ska ja försöka mej på städning igen! Skulle ta tag i det igår men så somnade jag istället, ack vilket misslyckande. Men Ida ska ja fösöka ta nya tag och HANDLA, vilket jag inte gjort på säkert 3 veckor eller mer. Har ett skinkpaket i kylskåpe , that's it.
(BTW så vann ja jolli i fusball)
Sen ha ja skrivit upp viktiga saker som ja måste göra innan skolstarten å blahi blaha. Ska försöka bli lite mer organiserad. Usch lite små tungt ti andas har ja av dom där jävla frö bröden.. Anyway, ida blir det efter städning och sånt förfest i slottet (dvs. jolli, micke, nicke o hannes lägenhet i hartman(?) huset), å kanske en sveng ti olliver's in :) Har inte besökt krogen på HELA heljen.
Men nu back to work !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar