tisdag 25 augusti 2009

Believe it or not!

Vaknade lite efter halv 6 imorse då pelles väckarklocka skränade i lägenheten. Efter det kunde jag av någon anledning inte somna om. Så ja låg å tittade på kenneth som snarkade lite gann o sov så sött, så fick ja leidon o gick ut på en morgon promenad HALV 7 PÅ MORGONEN! :o Gick i en halvtimme, och kände mig duktig. Inte endast därför utan även för att ja ha påbörjat ett litet försök att sluta röka! :O Har inte rökt sedan går på dagen, gav mitt toakspaket åt kenneth, å pelle har nikotin tuggummi eftersom han är inne på samma idee som mig, eller egentligen va de han som vaförst så ja e inne på samma idee som honom :)
När ja kom tillbaka hade kenneth stigit upp så vi åkte till abc för att få någo koffein i oss, för av någon konstig anledning så fungerar hans kaffe kokare inte (enligt honom). Kom just in till jobbet där ja skall spendera ennu en dag i ensamhet, isolation.. Axo e på tutorskolning o Emilia är i skolan. Hon skulle först komma runt 1-tiden. Men de då ja ska ti frissan!! Å möjligtvis bli brunett. Jaiks!
Igår kväll gjorde ja inte så mycket efter att jag tittat gran torino. Körde till Kenneth, kikade en film, kikade true blood o sen somnade jag.
Idag så har ja inga planer förutom frissan, de beror helt på hur resultate blir. Om det blir misslyckat kommer ja antagligen vara bitter å gråta halva dagen. Om det blir bra så vill jag vara social. Förutom rökningen o morgon promenaden idag så ska ja kanske int till ollis, och om jag far så dricker jag vatten :)
Go steffe, får hålla tummarna nu för mej.
Nu back to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar