måndag 1 mars 2010

Harmoni

Igår började ja fundera på stress och kom fram till att de så bajjs så ja måste ha ett botemedel. Min harmonihörna! Eller det blev mitt harmoni rum, sovrummet. Storstädning, ut med alla skol böcker å häften som låg där. In med ljus o fake sol från wake up lighten på! Awesomness måste jag säga!
Så låg ja i min säng och gömde mej för omvärlden, i min egen harmoniska värld där man inte måste skriva uppsatser, och ingen ond energi finns. 
Och idag var jag och handlade ett bonzai träd hit: 
Också en jukkapalm, men mitt blogg grejj bråkar så mycket så ibland då jag laddar upp foton så kapar hela internet och försvinner. Så jag är nöjd att ja fick fram bonzaien :p 
Till på köpet handla ja påslakan, ENDAST 10 euro. På jysk. Di hadd na rea. Vitt med röda hjärtan. Lovely. 
Nu ska ja försöka städa resten av huset! Tack o hej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar