måndag 30 november 2009

Damp

ja ligger i sengen å dampar, jag får ingen SÖMN! jag älskar att sova och nu just skulle jag vilja sova dygnet runt  men neeeeej. John blund kan inte tänka på att jag har skola, jobb och tusen skolarbeten att göra till skolan och jag behöver min SÖÖÖMN! fuck you john blund.

Heljen spenderade jag med drinkar, skojj och mindre skojj vid o'malleys, fontana o ollis. Något mycket mer spännande har väl inte hänt i mitt liv. Ja vill bara få bort alla skolarbeten o jobba mina vittus timmar nu, 14 far ja till södern om nu inte dengue myggorna tagit över, de ska bli så skönt fö allt ska vara inlämnat före det så då slipper ja de, om vi överlever flygresan tänker jag befinna mej vid baren i en klänning dricka rom and cola å njuta.. Fuck. Kanske ja ska börja skriva uppsats nu? Kan ändå inte sova. Känns som om någon sprutat in battery i min hjärna men förlamat min kropp och mina ögon hålls inte fast, som om mina ögonlock blivit kortare plötsligt.

Oj ja måst inhandla en ny choklad kalender idag. Sedan börjar december. Jag och Linda byggde upp min gran på lilla jul och pyntade den :) ne nu ska ja göra något

1 kommentar: